A więc chcesz błysnąć przez klientami i pracownikami?

I słusznie. Bo jak to mówią Błyskotliwi…

„Czysta firma jest w porządku.”

O korzyściach płynących z czystości w firmie można mówić bez końca.

Ale najlepiej przemówią o tym czyste fakty i liczby.

%

o tyle procent więcej bakterii znajduje się na biurku niż na desce sedesowej

%

o tyle procent więcej bakterii znajduje się na biurowych klawiaturach niż na desce sedesowej

%

tylu pracowników uznało, że czystość i higiena wpływa na komfort pracy

%

tylu pracowników obawia się korzystać z toalety w pracy

%

pracowników czyści swoje stanowisko pracy rzadziej niż raz w tygodniu

A to kosztuje.

%

tyle pracowników, co najmniej raz w roku, choruje z powodu choroby zakaźnej

złotych - tyle kosztowały polskich pracodawców zwolnienia chorobowe L4. Pamiętaj, że chorobowe to dodatkowe koszty i brak rąk do pracy. Ponadto konieczność wypłaty za nadgodziny pozostałym pracownikom.

Dlatego warto zainwestować w firmę sprzątającą. Przelicz sam:

Czas zwolnienia lekarskiego: 1 tydzień
Stawka za godzinę pracy: 20 zł netto
Forma zatrudnienia: 1/2 etatu
Strata dla firmy w ciągu tygodnia nieobecności pracownika: 1400 zł
Kwota miesięcznego, codziennego sprzątania biura np. 350m2 to 2850 zł
Czyli jedynie 712 zł tygodniowo 🙂

Jak wyceniamy usługi?

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy biznes jest inny. Każde biuro wygląda inaczej. Dlatego oferty, które są najlepiej dopasowane do waszych potrzeb powstają po spotkaniu, które nazywamy „wizją lokalną obiektu”. Podczas takiego spotkania jesteśmy w stanie najlepiej ocenić zakres prac niezbędny do utrzymania czystości oraz poznajemy wasze oczekiwania w stosunku do firmy sprzątającej.

 

OFERTA DLA BIUR

 

Oczywiście wiemy, że każde biuro jest inne. Każdy biznes jest inny.
Jeżeli potrzebujesz indywidualnej wyceny, dostosowanej do Twoich potrzeb koniecznie skontaktuj się z nami już teraz

Co jeszcze możemy zrobić dla twojego biura?

 

  • Dostarczamy środki higieniczne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie) na refakturę
  • Pierzemy wykładziny
  • Doczyszczamy podłogi
  • Pierzemy firany
  • Czyścimy żaluzje
  • Sprzątamy tereny wokół budynków
  • Pielęgnujemy zieleń

Co jeszcze sprzątamy?

 

  • Gabinety kosmetyczne
  • Salony spa
  • Gabinety medyczne
  • Siłownie

Najczęściej zadawane pytania

Kto będzie sprzątał?

Nasz serwis składa się przede wszystkim z osób doświadczonych i zaangażowanych. Każdą z nich osobiście szkolimy. Pracownicy posiadają szkolenie stanowiskowe oraz bhp, niezależnie od tego w jakiej formie są zatrudnieni. Posiadają identyfikatory oraz oznaczone naszym logo ubrania robocze.

Czy firma posiada ubezpiecznie OC?

Tak, posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 500 tys. zł.

Jak szybko możemy rozpocząć współpracę?

Od momentu zaakceptowania oferty, potrzebujemy od 2 do 7 dni na uruchomienie usługi.

Jak nadzorujemy jakość usług?

Osobiście nadzorujemy systematycznie każdy z obiektów. W zależności od częstotliwości sprzątania może to być 1 x w miesiącu lub co drugi dzień. Kwestia ta ustalana jest przy podpisaniu umowy.

Jakie są terminy płatności?

Od 7 do 30 dni.

Co jeśli nasz pracownik zachoruje?

Nasza firma zapewnia wówczas zastępstwo. Nasze usługi mają zapewnić Państwu komfort, który oznacza że zawsze po przyjściu do pracy, zastaną Państwo czyste stanowisko pracy.

Czy myjemy lodówki? Co z ich zawartością?

Przy podpisaniu umowy ustalamy częstotliwość czyszczenia lodówki oraz konkretne dni kiedy będziemy wykonywać tą czynność. Przy czyszczeniu lodówki pracownik nie ocenia świeżości każdego produktu z osobna, ale wyrzuca całą jej zawartość do kosza. Pracownicy są oczywiście wcześniej poinformowani o tym i mogą wyjąć swoje jedzenie.

W jakiej formie dostarczane są środki higieniczne?

Środki higieniczne dostarczane są na re-fakturę. Co to oznacza? Przez cały miesiąc dostarczamy wam papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło, a na koniec miesiąca wystawiamy fakturę za dostarczone środki, zgodnie z ich faktycznym zużyciem. W naszej ocenie jest to najbardziej wiarygodne dla obu stron rozliczenie. 🙂

Czy umowa obejmuje dostawę kostek do WC, środków zapachowych, środków do zmywania?

Wyżej wymienione środki dostarczamy zgodnie z wybranym pakietem/ wybraną ofertą. Umowa w jasny sposób to określa.

Jakimi środkami sprzątamy?

Sprzątamy wyłącznie profesjonalnymi środkami czystości. Co to oznacza? Są to środki wyłącznie do zastosowania profesjonalnego i przemysłowego. Mają one wielokrotnie wyższą wydajność oraz skuteczność działania niż chemia gospodarcza.

Czy zapewniają Państwo sprzęt?

Tak, zapewniamy niezbędny sprzęt do wykonania usługi. Potrzebujemy jedynie pomieszczenia gdzie moglibyśmy go przechowywać.

Masz dodatkowe pytanie?

Napisz do nas! 🙂

Nowe pole

8 + 10 =