fbpx

Regulamin

Reguamin prania tapicerki meblowej

  1. Pralnia nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam i przykrego zapachu, nawet pomimo używania najlepszych maszyn, środków  oraz wszelkiej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, oraz czasu w którym tapicerka była narażona na zanieczyszczenia.
  2. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, tapicerki mogą blaknąć tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze mogą ulec uwydatnieniu.
  3. Opłata za usługę pobierana jest po wykonanej usłudze. Wysokość opłaty ustalana jest przy przyjmowaniu zlecenia.
  4. Ceny podane na stronie są cenami brutto oraz nie zawierają kosztów dojazdu. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
  5. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy podczas oględzin stwierdzimy, że tapicerka nie nadaje się do czyszczenia / prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
  6. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.
  7. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić w momencie odbioru przedmiotu zlecenia.
  8. Pralnia przyjmuje reklamację do 48 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta po praniu.
  9. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
  10. W przypadku gdy reklamacja jest bez zasadna Klient ponosi koszty ewentualnego dojazdu – koszt dojazdu ustalany jest indywidualnie.
  11. Reklamacje mogą być składane pod numerem 695 360 505  w godzinach pracy Pralni lub drogą mailową.
  12. W przypadku gdy klient zamawia usługę prania tapicerki i nie dotrzymuje ustalonego terminu wykonania usługi oraz nie poinformuje pralni o takiej sytuacji na 2 godziny przed planowaną wizytą, Klient ponosi dodatkowy koszt dojazdu w wysokości 2zł za km. Dystans liczony będzie od miejsca siedziby Pralni.
  13. We wszystkich innych przypadkach nie objętych warunkami przyjęcia zlecenia, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Regulamin prania dywanów

Przed zleceniem usługi pralniczej zalecamy Klientom zapoznanie się z regulaminem świadczenia usługi prania dywanu. Regulamin jest częścią umowy o wykonanie usługi przez Pranie Dywanów i Tapicerki Sławomir Dębski z siedzibą przy ul. Stara 5, 05-555 Kotorydz.

WARUNKI GWARANCJI JAKOŚCI:

Warunkiem udzielenia gwarancji jest akceptacja poniższego regulaminu w całości. Klient ma świadomość, że w momencie oddania dywanu do prania automatycznie akceptuje reguamin.

Dywany wyprane zgodnie z regulaminem nie podlegają gwarancji ( np. jeżeli na dywanie jest plama której nie da się usunąć w procesie prania lub odplamiania, tzw. przebarwienie  trwałe – nie dajemy gwarancji na usunięcie takich zabrudzeń)

Usługa wykonana zgodnie z umową nie podlega gwarancji

Terminy realizacji – czas wykonania usługi prania dywanu wynosi od 5 do 7 dni roboczych. W okresach marzec, kwiecień, listopad oraz grudzień czas wykonania usługi może ulec wydłużeniu, ze względu na dużą ilość zleceń w okresie przedświątecznym. Wydłużony czas realizacji zamówienia może mieć miejsce również z powodu dużego zabrudzenia dywanu (kilkakrotne pranie i trzepanie, dodatkowa neutralizacja zapachu) nie podlega gwarancji

  1. Wykonawcą usługi prania dywanów i tapicerki jest – Pranie Dywanów i Tapicerki Sławomir Dębski, zwana w dalszej części regulaminu Pralnią. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów należy kierować do firmy Pranie Dywanów i Tapicerki Sławomir Dębski.
  2. Termin wykonania standardowej usługi wynosi od 5 do 7 dni. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi szczególnie w przypadku bardzo brudnych dywanów lub w okresach Świąt Bożego Narodzenia lub Wielkanocnych.
  3. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi bez podawania przyczyny.
  4. Pralnie nie odpowiada za przedmioty pozostawione w dywanie. Prosimy o zabranie z dywanów wszystkich osobistych rzeczy przedstawiających jakąkolwiek wartość.
  5. Dywany są prane metodą ekstrakcyjną na mokro. Dywany, które nie mogą być prane metodą na mokro czyszczone są metodą enkapsulacji lub tzw suchych wiórek. Pralnia dostosowuje metodę prania do materiału z jakiego został wykonany dywan.  Klient wyraża na to zgodę niezależnie od wskazań na etykiecie dywanu.
  6. Dywany, na których brakuje etykiety z informacją o sposobie czyszczenia oraz o rodzaju dywanu, przyjmowane są wyłącznie na odpowiedzialność klienta. 
  7. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.
  8. Nie pierzemy dywanów w kąpieli wodnej i na wskroś.
  9. Standardowa procedura prania dywanu obejmuje: trzepanie dywanu, odkurzanie dywanu, pranie wierzchniej strony dywanu, suszenie dywanu. Regularna cena prania nie obejmuje prania dywanu od spodu. 
  10. Standardowe usługa prania nie obejmuje usuwania sierści i plam po odchodach. Należy zaznaczyć w zleceniu, że pralnia ma podjąć próbę ich usunięcia. 
  11. Pralnia nie gwarantuje 100% usunięcia sierści i przykrych zapachów: (np. mocz, wymiociny, zapachy po zwierzętach).
  12. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: plasteliny, slime, bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tkanina, tłuszcze, napoje energetyzujące) oraz plam niewiadomego pochodzenia. Pomimo użycia najlepszych maszyn i środków oraz wszelkiej należytej staranności, skuteczność odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, a także czasu w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.
  13. Dywany jedwabne oraz wiskozowe przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Zleceniodawcy. Odpowiedzialność i ryzyko dotyczy zniszczenia lub uszkodzenia dywanu.
  14. Pomimo użycia najlepszych technologi czyszczenia oraz środków chemicznych, po wykonaniu usługi prania na dywanie w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać wyraźne ślady będące wynikiem bieżącego użytkowania – przetarcia, odbarwienia, rozprucia runa itp., na które pranie nie ma wpływu. Jest to zniszczone włókno.
  15. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.
  16. Za wystąpienie przypadków opisanych w pkt. 10-15 powyżej pralnia przyjmuje na siebie odpowiedzialność w granicach określonych art. 471-472 KC.
  17. Wymienione wyżej zdarzenia nie stanowią wad, za które Pralnia odpowiada, na co klient wyraża zgodę.
  18. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik zamieszczony na stronie internetowej www.blyskotliwi.pl/cennik.
  19. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  20. Pralnia przyjmuje reklamację do 48 godzin od momentu odbioru dywanu przez klienta po praniu.
  21. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
  22. W przypadku gdy reklamacja jest bez zasadna Klient ponosi koszty ewentualnego dojazdu – koszt dojazdu ustalany jest indywidualnie.
  23. Reklamacje mogą być składane pod numerem 695 360 505 w godzinach pracy Pralni lub drogą mailową.
  24. Klient jest zobowiązany odebrać dywan najpóźniej w ciągu 2 dni od momentu powiadomienia o zakończonej usłudze. Po upływie tego terminu, pobierana jest od klienta opłata składowa 20 zł za 1 dzień za 1 dywan. W przypadku braku odbioru dywanu przez 6 miesięcy, dywan zostanie zniszczony komisyjnie.
  25. W przypadku gdy klient zamawia usługę odbioru/odwiezienia dywanu i nie dotrzymuje ustalonego terminu odbioru oraz nie poinformuje pralni o takiej sytuacji na 2 godziny przed planowaną wizytą, Klient ponosi dodatkowy koszt transportu w wysokości 2zł za km. Dystans liczony będzie od miejsca siedziby Pralni.
  26. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz zamówienia na stronie www.
  27. Klient przyjmuje do wiadomości, że po odbiorze dywanu, dywan musi być możliwie jak najszybciej rozwinięty i położony na podłodze.
  28. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dany dywan nie nadaje się do czyszczenia / prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
  29. Opłata za usługę pobierana jest po wykonanej usłudze. Wysokość opłaty ustalana jest przy przyjmowaniu zlecenia. Jeżeli cena usługi miałaby ulec zmianie, Klient poinformowany jest o tym telefonicznie zanim zostaną podjęte prace.
  30. Ceny podane na stronie są cenami brutto oraz nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.