Regulamin

Warunki przyjęcia zlecenia prania tapicerki

Usługi wykonuje firma Błyskotliwi Ewelina Dębska, ul. Adama Mickiewicza 33A, 06-100 Pułtusk, działająca także pod marką praniewykladzin24.pl
 

 

  1. Pralnia nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, nawet pomimo używania najlepszych maszyn, środków  oraz wszelkiej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, oraz czasu w którym tapicerka była narażona na zanieczyszczenia.
  2. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, tapicerki mogą blaknąć tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze mogą ulec uwydatnieniu.
  3. Opłata za usługę pobierana jest po wykonanej usłudze. Wysokość opłaty ustalana jest przy przyjmowaniu zlecenia.
  4. Ceny podane na stronie są cenami brutto oraz nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
  5. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy podczas oględzin stwierdzimy, że tapicerka nie nadaje się do czyszczenia / prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
  6. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.
  7. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić w momencie odbioru przedmiotu zlecenia.
  8. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni.
  9. We wszystkich innych przypadkach nie objętych warunkami przyjęcia zlecenia, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Warunki przyjęcia zlecenia prania dywanu

Usługi wykonuje firma Błyskotliwi Ewelina Dębska, ul. Adama Mickiewicza 33A, 06-100 Pułtusk, działająca także pod marką praniewykladzin24.pl
 

 

  1. Pralnia nie gwarantuje całkowitego i skutecznego usunięcia plam, nawet pomimo używania najlepszych maszyn, środków  oraz wszelkiej naszej staranności. Skuteczność procesu odplamiania zależy od pochodzenia plam, ewentualnych prób wcześniejszego odplamiania i gatunku materiałów, oraz czasu w którym dywan był narażony na zanieczyszczenia.
  2. Pod wpływem światła, a zwłaszcza światła słonecznego zawierającego promienie UV, dywany blakną tracąc swój oryginalny kolor. Po dokładnym praniu różnice w kolorze ulegają uwydatnieniu.
  3. Opłata za usługę pobierana jest po wykonanej usłudze. Wysokość opłaty ustalana jest przy przyjmowaniu zlecenia.
  4. Ceny podane na stronie są cenami brutto oraz nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.
  5. Pranie dywanu od momentu odbioru dywanu od Klienta do momentu zwrotu dywanu upranego trwa od 3 do 7 dni.
  6. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania usługi, lub odstąpienia od umowy, gdy mimo wcześniejszych oględzin stwierdzimy, iż dany dywan nie nadaje się do czyszczenia / prania lub istnieje ryzyko uszkodzenia.
  7. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z powodu ukrytych wad dostarczonych przedmiotów usługi oraz szkód powstałych w wyniku błędnego oznaczenia dywanów przez producenta.
  8. Dywany po praniu należy rozwinąć.
  9. Dywany jedwabne oraz wiskozowe przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Zleceniodawcy. Odpowiedzialność i ryzyko dotyczy zniszczenia lub uszkodzenia dywanu.
  10. Jakość wykonania usługi należy sprawdzić w momencie odbioru przedmiotu zlecenia.
  11. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej i rozpatrywane w ciągu 14 dni.
  12. W przypadku nie odebrania przez Zleceniodawcę przedmiotu usługi w ciągu 1 roku od daty wystawienia kwitu zlecenia, przedmiot usługi zostanie przekazany na cele charytatywne. 
  13. We wszystkich innych przypadkach nie objętych warunkami przyjęcia zlecenia, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.